2016. április 25., hétfő

#66 Blogajánló: Who says you're not beautiful?

Linkxx
Blog címe:  Who says you're not beautiful?
Író: Trixii
Kategória: fiú- lány barátság, romantikus, fordulatokkal teli, gimis
Megírt részek száma: 3 évad

Részletek a történetből:

(prológus)

-Sziasztok.-köszönt.
-Hello.-köszöntünk.-Scott nézel te is velünk spongyabobot?-kérdezte a húgom.
-Persze prücsök.-ült le mellém. Én lábamat rögtön lábára raktam ő pedig karját átvetette a vállamon. Tudom ez olyan mintha egy pár lennénk de nem. 

(1. rész)

-Na és veled mi újság?-kérdezte Scott.
-Semmi új.-dőltem le az ágyra.-Csinálni kéne valamit ma.
-Mozi?-dőlt mellém.
-Rendben. Meg bejöhetnél velem pár boltba.-mondtam.
-Mindig berángatsz mindenhova.-nevetett fel.-Múltkor is egy nő elég furán nézett rám mikor a női fehérneműknél voltunk.-én felnevettem majd felé fordultam.

(2. rész)

-Hagyjatok aludni.-húztam magamra a takarót.
-De éhesek vagyunk mind a ketten.-mondta Emma.
-Scott te nem tudtál neki valamit készíteni?-kérdeztem morcosan.
-Nem.-mosolygott rám.
-Ahjj nem igaz.-keltem fel és elindultam a konyha felé.
Elővettem három tányért, nem volt kedvem most vacakolni. Mind a három tálba öntöttem tejet és tettem bele zabpelyhet.
-Tessék.-tettem eléjük.-Emmát még megértem, hogy tőlem kér reggelit, mert 4 éves de Scott te 18 vagy.
-Finomabb ha te csinálod.-nevetett, én csak megforgattam szemeimet és ettem tovább.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése